dinsdag 4 oktober 2011

Ben jij een starseed?

De term Starseed of Sterrenzaad kom je steeds vaker tegen in de alternatieve media. Wellicht duikt hij een dezer dagen ook in de mainstream media op want er zijn steeds meer mensen die ontdekken dat ze een connectie hebben met de sterren.

Er zijn veel websites die beschrijvingen van Starseeds geven en daarnaast zijn er testen die je kunt doen om te kijken of je zelf misschien een Starseed bent. Voor wie nog niet bekend is met de term kan dit verhaal misschien eens lezen. Voel je je aangetrokken tot deze materie dan is het wellicht leuk om onderstaande test te doen. De test bestaat uit 50 vragen die betrekking hebben op de eigenschappen van een Starseed. Je kunt bijhouden hoe vaak je een vraag met ja beantwoord. De origininele tekst was in het Engels maar ik heb hem naar eigen goeddunken vrij vertaald in het Nederlands. Onderaan staat een link naar het originele artikel.

Starseeds zijn mensen die ‘ontwaakt’ zijn of die een oude bloedlijn hebben die hun relateert met vroegere bezoekers van de sterren. De meeste starseeds zijn gewone mensen. Ze hebben misschien meer inzicht en een groter verlangen naar spirituele zaken en ze hebben vaak een diep respect voor al wat is. Net zoals er verschillende soorten (rassen) mensen zijn, zo zijn er ook verschillende soorten Starseeds. Er zijn er die een verbinding hebben met hogere dimensionale wezens, of zij die een connectie hebben met meer Engelachtige wezens maar ook zij die een verbinding hebben met reptielachtige wezens (Reptilians). Ware Starseeds die in harmonie zijn met de Creator hebben bepaalde eigenschappen en gaven die ze hebben geërfd van hun voorouders van de sterren zoals:

1) Een aversie voor fel, onnatuurlijk licht maar juist een voorkeur voor natuurlijk zonlicht.
2) Een aversie voor reptielen, amfibieën en slangen (reptilian starseeds hebben daar juist een voorkeur voor). 3) Gevoelig voor extreme warmte of kou.
4) Lage pijngrens, heeft snel pijn.
5) Voelt zich anders dan anderen (een buitenbeentje)
6) Heeft vaak een herinnering aan een belangrijke gebeurtenis ergens tussen het 5e en 9e levensjaar wat iets te doen heft met ‘aliens’, ufo’s of de sterren. Dit zou ook te maken kunnen hebben met spirituele visioenen van wezens of mensen.
7) Is gefascineerd door de ruimte en de sterren.
8) Heeft een denkbeeldige vriend gehad in zijn vroege jeugd (iemand anders dan hij zelf). Soms is deze vriend er nog steeds als de persoon volwassen is.
9) Voelt zich aangetrokken tot de kleuren groen, blauw en paars, voornamelijk de lichtere, zachtere tinten zoals hemelsblauw en lavendel.
10) Goed gehoor, bovengemiddeld gehoor.
11) Extreem gevoelig voor harde of luidruchtige geluiden.
12) Een dringend gevoel om zich af te zonderen van ‘gewone mensen’ om ofwel alleen te zijn of om iemand te zoeken die dezelfde (spirituele) interesses heeft.
13) Een innerlijk verlangen om te doen is wat juist is, zelfs als je deze dingen niet wordt geleerd. Voelde zich vaak als kind al ‘gevangen’ omdat hij sprak in termen die anderen niet begrepen.
14) Hyperactief als kind.
15) Heel gevoelig of juist heel ongevoelig voor alcohol, medicijnen of drugs.
16) Creert in zijn hoofd fantasiewerelden. Vaak inclusief buitenaards leven, reizen naar andere planeten en andere plaatsen die niet aards aandoen.
17) Dromen over vliegen; ofwel in lichamelijke vorm of door middel van astrale projectie.
18) Voorspellende dromen, visioenen of ingevingen die later uit bleken te komen.
19) Empatisch van aard (medelevendheid).
20) De wens hebben om anderen te kunnen genezen.
21) Een verlangen hebben om te proberen de wereld te veranderen of om problemen de wereld uit te helpen.
22) Een sterk geloof dat er een alkrachtig, alwetend wezen is, al is men als kind niet onderwezen over God.
23) Het gevoel hebben dat de meeste religies, zowel orthodox als onorthodox bepaalde belangrijke elementen missen.
24) Een bijna obsessieve drang om deze missende elementen en spirituele zienswijzen in religie te onderzoeken.
25) Tijd ontbreekt, tijd gaat te langzaam of te snel.
26) Heb je wel eens ervaren om ergens te zijn en dan opens ergens anders te zijn? (teleportatie/bilocatie)
27) Heb je wel eens gehad dat je ergens bent gezien maar dat anderen beweren dat je er niet was? (onzichtbaarheid)
28) Een sterke connectie met dieren.
29) Het vermogen om telepathisch te kunnen communiceren met dieren.
30) Voel je je aangetrokken tot roofvogels zoals de Arend en de Havik?
31) Een speciale aantrekkingskracht tot katten — alle katten lijken je vriend te willen zijn.
32) Je voelt je aangetrokken tot krachtdieren zoals de beer, wolf of buffel.
33) Aversie van het stadsleven, je hebt een sterke wens om in een natuurlijke omgeving te leven.
34) Je weet dat er iets gruwelijk mis is met de hedendaagse samenleving zonder dat je weet van complottheoristen of voorspellingen dat de wereld zal vergaan. Je ziet dat zelf en je denkt hier zelf over na.
35) Een innerlijk gevoel dat je meer bent dan je bent en dat je uit moet vinden wat en hoe?
36) Extreme aversie voor geweld, vechten en oorlog.
37) Een diep verlangen om een eenheid te vormen met iemand van het andere geslacht voor de rest van je leven. Zelfs als kind wordt dit verlangen ervaren.
38) Je bewust zijn van romantische aantrekkingskracht al voor de leeftijd van 10 jaar.
39) Je hebt blond- of roodharigen in je genenpoel (al is je eigen haar anders).
40) Je voelt je aangetrokken tot erg bleke mensen of juist mensen met een olijfkleurige huid of rossig uiterlijk. 41) Je hebt een bovengemiddel IQ.
42) Je hebt een aversie voor ofwel een extreme mannelijk-dominante religie of extreme vrouwelijk dominante religie. Je weet dat er een balans moet zijn.
43) Je voelt je aangetrokken tot krachtige natuurverschijnselen zoals onweer, bliksem, watervallen en golven.
44) Je voelt je aangetrokken tot oude, mystieke symbolen.
45) Je leest graag en je neemt nieuwe kennis sneller op dan de gemiddelde mens.
46) Je hebt interesse in een onderwerp als archeologie, astronomie of scheikunde.
47) Je hebt een aversie voor mondaine werkgelegenheid, ‘lopende band werk’ of geestdodend werk. Je vind het niet prettig om voor een ander te werken maar je wilt wel graag werken (en zoekt daarom vaak naar de perfecte baan, je weet dat die ergens bestaat).
48) Aversie voor seksueel getinte grappen, racistische grappen of grof taalgebruik.
49) Je verwacht grote veranderingen op Aarde in de nabije toekomst.
50) Je hebt een vermoeden dat je meer bent dan slechts 'het kind van ...'. Dat je een soort van missie hebt te volbrengen en dat deze missie gevolgen heeft voor zowel jezelf als de Aarde.

Als je ja hebt geantwoord op zelfs maar de helft van deze vragen is er een kans dat je inderdaad een starseed bent. Als je 35 of meer vragen met ja hebt beantwoord dan is het waarschijnlijk dat je een Starseed bent. Vooral als deze vragen nummer 6, 22 t/m 27, 29, 42 en 50 betreffen.
Bron: http://stevebeckow.com/2011/06/are-you-a-starseed/

8 opmerkingen:

  1. Reptilian Starseeds ?? daar kan ik niet achter staan. Wij pleiadians vechten juist om de aardse mensheid van de reptilians te verlossen. Dat zijn astrale wezens die in de bijbel omschreven worden als demonen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij bent duidelijk Geen lichtwerker. Jij beziet haat, en denkt dat zogezegd u soort perfect goed is. Dat noemen ze ego. Jij laat u beïnvloeden door ego. Ook, jij hebt 9/10 ergens gehoord en gelezen dat reptilian’s/Draconian’s puur kwaad zijn. Ik ken genoeg mensen die reptilian’s zijn die heel goed zijn en zelfs het licht zien in mensen met een slecht karakter . Dat kan je van u precies niet zeggen. De Bijbel ? Das religie. Jij vergelijkt religie met spiritualiteit. 2 Grootse verschillen ! Reptilian’s demonen ? Nee. Ander doel (algemeen) ja. Ik kan u verzekeren dat een demoon/duivel iets heel anders is.

      Verwijderen
  2. @Ronald, nou ik heb zelf last van Reptilian. Ze lopen er absoluut nog rond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reptillian starseeds belichamen het kwaad op aarde.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reptilians hebben net zo goed bestaansrecht als welke andere levensvorm ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fysiek bovengemiddeld sterk hoort daar soms ook bij ??denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kon op alles ja zeggen, behalve vraag 4. Ik vraag me af waar het idee vandaan komt? Hoe komt de theorie starseeds tot stand? Ik heb hele andere ideeën over de mensheid en de connectie met de sterren. Ik denk dat de mensheid ontstaan is door wezens die niet van aarde komen. Ik denk dat we hybride wezens zijn die oa alien dna in ons dragen. Ik geloof dat reïncarnatie gerycyclde energie is. Dus ik geloof kort gezegd, dat we uit allemaal kleine stukjes verschillende samen geperste energie bestaan van alles wat leeft. Net als een wc rol van gerecycled papier. Dat gaat niet op met dit idee. Dus ik kan er deels in komen en deels niet. Maar ik ga het nader onderzoeken. Verder vind ik het altijd jammer als er alleen over connectie met dieren gesproken wordt. Zowel in meditatie bijvoorbeeld, als nu in starseeds verhaal. Ondanks ik als kind uren per dag spendeerde aan de taal van katten leren en begrijpen, wat ertoe heeft geleidt dat ik weet hoe ik bepaalde dingen moet zeggen tegen katten en ze me daardoor direct vertouwen (is overigens geen klank taal maar lichaamstaal), zit mijn connectie voornamelijk bij de levende wezens: bomen. Daar heb ik een band mee. En nee ik knuffel geen bomen, ik voel ze. Ze hebben ook weleens tegen me gesproken.. Ik kreeg een stroom van informatie door me heen, over hoe alles 1 is. Ze lieten het me voelen, deze communicatie vorm was zooo intens! Dat je de informatie voelt ipv hoort. Wauw! Wat ben ik dan voor starseed volgens jullie? Hihihi

    BeantwoordenVerwijderen