donderdag 17 november 2011

Sterrenmeisje durft niet uit de kast

Onderstaand stuk heb ik ongeveer een jaar geleden geschreven. Naar aanleiding van de mooie reactie van Anoniem op het vorige artikel plaats ik het nog een keer. 

Sterrenmeisje durft niet uit de kast…
Ik ben al jaren op zoek naar ‘mezelf’. Natuurlijk weet ik wel wie ik ben maar ik ben anders dan anderen. Ik ben gevoeliger, ruik meer, hoor meer, proef meer, zie meer. Ik zweef ergens tussen enorm kwetsbaar en beresterk. Soms voel ik me klein en hulpeloos, verdrietig omdat ik niets van deze rare wereld begrijp en soms voel ik me groot en sterk en ben blij om deel uit te mogen maken van deze wondere wereld. Ik ben voortdurend in ontwikkeling en krijg lessen aangeboden in de vorm van artikelen, boeken die ineens opduiken, of zomaar een klik op internet die bijzondere informatie oplevert. Op een dag krijg ik, min of meer per ongeluk, een e-mail met het woord starseed als onderwerp. In de mail bevinden zich een aantal links waar ik niet veel wijzer van word. Het woord starseed blijft echter in mijn hoofd hangen. Starseed, starseed, starseed. Het klinkt als muziek in mijn oren. Als ik dit magische woord Google dan ben ik verbijsterd. Het lijkt wel of ik een omschrijving van mijzelf heb gevonden. Ik lees en klik en ben tegelijkertijd enthousiast, verrast en geschokt. Een starseed is een mens. Hij heeft menselijke ouders maar een stukje van hem is buitenaards. De ziel van een starseed is afkomstig van een plek elders in het universum. Enkele kenmerken van de starseed; is gevoelig, is gefascineerd door de sterren en het bestaan van buitenaards leven, heeft een enorme drang om de wereld te verbeteren, heeft een grondige afkeer van onrechtvaardigheid, kan een immens gevoel van verlatenheid ervaren, heeft soms een gevoel van “ik wil naar huis”. Opeens vallen heel veel dingen op hun plek maar het duurt een paar weken voordat ik deze informatie heb verwerkt en voordat ik het kan toegeven. Ik ben een starseed. Het is steeds duidelijker. Ik wil er meer van weten en ga op zoek naar informatie. Ik kom erachter dat je blijkbaar contact maken met je hogere (multidimensionale) zelf en/of je familie van de sterren. Ik schaf een boek aan dat helpt om te leren channelen. Voordat ik het boek uit heb krijg ik de eerste boodschappen. Eigenlijk deed ik dit onbewust al heel lang maar ik dacht altijd dat ik gewoon briljante ingevingen van mezelf had. Ik krijg berichten, in het Engels, over een flagship en over een captain. Ik krijg namen door en er wordt verwezen naar een specifiek  project waar ik informatie over moet zoeken. Ik kan het zelf bijna niet geloven maar als ik op de naam van dit project ga zoeken op internet blijken er meer mensen te zijn die ook een boodschap hebben gekregen over precies hetzelfde project. Hoe bizar is dat? Ik zit nog volop in mijn zoektocht. Ik ben een beginneling maar ik ben er van overtuigd dat er nog veel meer informatie zal komen. Waar ik wat moeite mee heb is: hoe vertel ik het mijn: man, ouders, vrienden of nog erger…mijn schoonouders. Wat moet je vertellen: ik heb onlangs ontdekt dat ik een connectie heb met buitenaardse wezens waar ik in mijn hoofd mee communiceer? Ik geloof niet dat deze informatie op prijs gesteld zal worden. Dus voorlopig blijf ik veilig ‘in de kast’ en voer ik mijn kosmische praktijken in het geheim uit. Het zou me niet verbazen als manlief zich een dezer dagen afvraagt of ik niet een ander liefje heb gevonden. En op een bepaalde manier is dat misschien wel zo. Ik loop voortdurend met mijn hoofd in de wolken, of liever gezegd in de sterren, en ik krijg kriebels in mijn buik bij het idee dat ‘ze’ op me wachten. Wie, dat weet ik niet precies. Maar het voelt wel fijn om niet alleen op deze rare wereld te zijn. 


Wie behoefte voelt om ervaringen te delen kan mij mailen op sterrenmeisje@rocketmail.com
Alle informatie zal vertrouwelijk behandeld worden en beslist niet openbaar worden gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten